Поширені питання
Чи можу я повернути куплений товар?
Можливе повне або часткове повернення товару, при дотриманні наступних умов:
- збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка і комплектність;
- присутні і не пошкоджені герметичні пломби на тих товарах, де вони передбачені виробником;
- з моменту покупки товару пройшло не більше 14 календарних днів.
Магазин не компенсує вартість доставки товарів. Доставку товару, що повертається оплачує покупець. Перед поверненням товару обов'язково зв'яжіться з менеджером магазину.
Чи можу я змінити своє замовлення?
Так, замовлення можна змінити. Якщо Ви хочете змінити ще не підтверджене менеджером замовлення, повідомте про свій намір під час підтвердження замовлення. Якщо замовлення було підтверджено, але ще є час до доставки, негайно зв'яжіться з менеджером для вирішення цього питання.Як працює процес оформлення замовлення?
Ви знаходите і додаєте весь необхідний товар в корзину, натискаєте на кнопку "оформити замовлення". Розміщений на нашому сайті замовлення з вказаною контактною інформацією надходить нам відразу ж. Наш менеджер зв'язується з Вами по телефону, обумовлює всі умови, Ви підтверджуєте своє замовлення, і він надходить в роботу. Далі Ви отримуєте замовлений товар одним з обраних способів.Чи можна купити товар, якого немає в наявності в інтернет-магазині?
Якщо Ви хочете придбати товар, якого немає на даний момент в наявності, зв'яжіться з нами, і ми повідомимо про терміни прибуття товарів.Чи потрібно обов'язково реєструватися на сайті для оформлення покупки?
Ні, Вам не потрібно попередньо реєструватися або входити в систему, щоб здійснювати покупки в нашому магазині. Інформацію про себе Вам потрібно надати тільки при оформленні та оплаті замовлення.Наявного опису і зображень товару мені не достатньо для прийняння рішення про покупку, що мені робити?
Ми із задоволенням допоможемо Вам! Телефонуйте нашим менеджерам і задавайте будь-які питання щодо реалізованих нами товарів. Ми докладемо максимум зусиль, щоб відповісти на всі Ваші запитання!Чи можу я зробити замовлення по телефону?
Звісно. Наш менеджер допоможе Вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:- Прізвище та Ім'я одержувача.
- Номер телефону одержувача.
- Артикул товару (вказаний поряд з фото товару).
- Номер відділення Нової Пошти (доставка на склад), домашню адресу (доставка кур'єром).
- Спосіб оплати (передоплата або оплата при отриманні).