Кошик
980 відгуків
Безкоштовна доставка від 2499грн. Без передоплати від 300грн

Здравствуйте! Это системное сообщение, а значит сейчас у нас нерабочее время. Мы отдыхаем и набираемся сил перед насыщенным трудовым днём. Кстати, мы фиксируем все ваши звонки, заказы, письма и ответим вам в рабочее время. График работы в будние дни с 9 до 18 часов, в Субботу с 9 до 17 часов.

+380 (66) 598-88-30
+380 (68) 578-88-80
СВІТЛОFOR - магазин автомобільних лакофарбових матеріалів та супутнього товару для ремонту авто.
Кошик

Поширені питання

  • Чи можу я повернути куплений товар?

    Можливе повне або часткове повернення товару, при дотриманні наступних умов:

    • збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка і комплектність;
    • присутні і не пошкоджені герметичні пломби на тих товарах, де вони передбачені виробником;
    • з моменту покупки товару пройшло не більше 14 календарних днів.

    Магазин не компенсує вартість доставки товарів. Доставку товару, що повертається оплачує покупець. Перед поверненням товару обов'язково зв'яжіться з менеджером магазину.

  • Чи можу я змінити своє замовлення?

    Так, замовлення можна змінити. Якщо Ви хочете змінити ще не підтверджене менеджером замовлення, повідомте про свій намір під час підтвердження замовлення. Якщо замовлення було підтверджено, але ще є час до доставки, негайно зв'яжіться з менеджером для вирішення цього питання.
  • Як працює процес оформлення замовлення?

    Ви знаходите і додаєте весь необхідний товар в корзину, натискаєте на кнопку "оформити замовлення". Розміщений на нашому сайті замовлення з вказаною контактною інформацією надходить нам відразу ж. Наш менеджер зв'язується з Вами по телефону, обумовлює всі умови, Ви підтверджуєте своє замовлення, і він надходить в роботу. Далі Ви отримуєте замовлений товар одним з обраних способів.
  • Чи можна купити товар, якого немає в наявності в інтернет-магазині?

    Якщо Ви хочете придбати товар, якого немає на даний момент в наявності, зв'яжіться з нами, і ми повідомимо про терміни прибуття товарів.
  • Чи потрібно обов'язково реєструватися на сайті для оформлення покупки?

    Ні, Вам не потрібно попередньо реєструватися або входити в систему, щоб здійснювати покупки в нашому магазині. Інформацію про себе Вам потрібно надати тільки при оформленні та оплаті замовлення.
  • Наявного опису і зображень товару мені не достатньо для прийняння рішення про покупку, що мені робити?

    Ми із задоволенням допоможемо Вам! Телефонуйте нашим менеджерам і задавайте будь-які питання щодо реалізованих нами товарів. Ми докладемо максимум зусиль, щоб відповісти на всі Ваші запитання!
  • Чи можу я зробити замовлення по телефону?

    Звісно. Наш менеджер допоможе Вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:
    1. Прізвище та Ім'я одержувача.
    2. Номер телефону одержувача.
    3. Артикул товару (вказаний поряд з фото товару).
    4. Номер відділення Нової Пошти (доставка на склад), домашню адресу (доставка кур'єром).
    5. Спосіб оплати (передоплата або оплата при отриманні).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner